...

Sommaravslutning på Gäddeholm

VPAB och VSSFAB avslutade våren med en gemensam middag tillsammans med styrelsen på Gäddeholm. Det blev en trevlig kväll med god mat, fina samtal och möjlighet att umgås utanför det dagliga arbetet.

Vi önskar alla en riktigt fin sommar!

Rulla till toppen